el lluert
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Enhorabona

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
espetec
sargantaneta
espetec


Nombre de missatges : 5
Age : 58
Registration date : 17/12/2007

Enhorabona Empty
MissatgeAssumpte: Enhorabona   Enhorabona EmptyDl Des 17, 2007 7:33 pm

Bona tarda:
Encara no havia tingut ocasió d´entrar a la vostra pagina, i ho faig basicament per felicitar-vos per la vostre iniciativa i tots el actes que esteu organitzan, crec que pot ser una cosa bona per el poble sobretot pel caire que li esteu donant. Tambe crec que seria bò, que es poguès col.laborar amb la comissió de festes per a poguer fer actes conjunts, o be aportar ideies o suggeriments per a poguer fer plegats, jo soc del parer que a tot arreu no s´hi pot arribar encara que es vulgui, i a vegades com mes ideies o mes implicació es té amb les coses, millor surten,i crec que desde la comissió tambe us podriem donar el recolzament en algun tipus d´acte que necessiti una "estructura" un pel mes complexe, pero bè, nomes es una proposta.
Doncs res mes, donar-vos l´enhorabona i endevant!!!

P.D Al ser el primer cop, i per que ningù no hi vegi cap mala intencionalitat en els meus comentaris, m´identificare, aixi despres ja no caldrà fer-ho més.

Alfred
Tornar a dalt Ir abajo
ellluert
Admin
ellluert


Nombre de missatges : 5
Registration date : 14/09/2007

Enhorabona Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enhorabona   Enhorabona EmptyDt Des 18, 2007 2:27 am

Primer que res, agrair-te el missatge de suport per les activitats que estem duent a terme. Però des del lluert creiem que si la comissió de festes ens vol fer algun tipus de proposta, ho ha de fer en persona o d'una altra manera que no sigui tant informal com es aquesta.
Gràcies pel suport i ja sabeu on som.
Tornar a dalt Ir abajo
http://ellluert.blogspot.com
espetec
sargantaneta
espetec


Nombre de missatges : 5
Age : 58
Registration date : 17/12/2007

Enhorabona Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enhorabona   Enhorabona EmptyDt Des 18, 2007 2:47 am

Hola:
Hem sembla que no m´he explicat be. Jo no he dit que la comissio de festes us proposes res, ni jo soc ningu autoritzat per fer de portaveu com a comissio de festes,i si ho fos, evidentement que no ho faria darrera un forum, l´unic que he volgut donar, es una ideia, com moltes altres que hi corren per aqui, pero en cap moment he parlat en nom de la comissió ni estic autoritzat a fer-ho, o he fet a nivell personal. Pero be, llegint la vostre resposta, ja veig que l´ideia no entusiasma, no passa res, nomes era aixo, una ideia.
Salutacions
Tornar a dalt Ir abajo
ellluert
Admin
ellluert


Nombre de missatges : 5
Registration date : 14/09/2007

Enhorabona Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enhorabona   Enhorabona EmptyDt Des 18, 2007 12:12 pm

En cap moment hem dit que la idea no ens entusiasmi ni molt menys ho hem refusat, sí que hem dit que si la comissió de festes vol saber alguna cosa de nosaltres sap on ens pot trobar i això no vol dir tancar cap porta, per escoltar no passa absolutament res de res.
Tornar a dalt Ir abajo
http://ellluert.blogspot.com
espetec
sargantaneta
espetec


Nombre de missatges : 5
Age : 58
Registration date : 17/12/2007

Enhorabona Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enhorabona   Enhorabona EmptyDt Des 18, 2007 7:01 pm

Ok, esta entès, doncs ho fare al revès, ho proposaré a la comissió i si els hi sembla bé, doncs crec que podra estar força be la col.laboració, crec que podria ser força bo per a tothom.
Salutacions
Tornar a dalt Ir abajo
Guineu
Invitat




Enhorabona Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enhorabona   Enhorabona EmptyDj Des 27, 2007 9:09 pm

si pots aconseguir algo tan dificil com això mereixeries ser alcalde d'aket poble, salutacions mestre!
Tornar a dalt Ir abajo
espetec
sargantaneta
espetec


Nombre de missatges : 5
Age : 58
Registration date : 17/12/2007

Enhorabona Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enhorabona   Enhorabona EmptyDv Des 28, 2007 2:36 am

Hola Guineu:
Jo no ho veig tan dificil, sempre i quan la gent es vulgui entendre i no tancarse en una caixa i nomès volguer veure cuatre parets (tan uns com els altres). Aqui el que la gent a de veure, es que no hi te que haver-hi ni guanyadors, ni vençuts, ni mes espabilats ni mes tontets,ni millors ni pitjors, nomes te que haver-hi dialeg i entesa, no ho veig tan dificil, hem sembla que tots ja som prou grandets.
I t´ho dic de veritat guineu, i estic treballant, sortira bè? No ho se, aixo ja t´ho explicare mes endevant.
Salutacions

P.D Per cert, si es posible, o bè per aqui, o per el mitja que us sembli mes adient, la gent del lluert necesitaria saber la persona de contacte o persones amb qui hem tinc que posar en contacte. Gracies.
Tornar a dalt Ir abajo
invitat
Invitat




Enhorabona Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enhorabona   Enhorabona EmptyDj Gen 03, 2008 9:36 pm

crec que en espetec haurà de fer molta pedagogia amb els seus companys de la comissió de festes, tot hi així l'encoratjo. jo tampoc sabia qui eren els lluerts però si vas als actes que organitzen els hi trobaràs i els coneixeràs.
Tornar a dalt Ir abajo
Guineu
Invitat




Enhorabona Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enhorabona   Enhorabona EmptyDs Gen 05, 2008 12:31 am

tot aixo ho trobo mol be per la teva part...aixi hauria d ser pero pk aixo sigui possible hi ha d'haver molts factors k canviïn. si ho consegueixes ja et dic...et mereixes ser alcalde d'aket poble pk "aket nus és nou pero la corda ja es vella"
Tornar a dalt Ir abajo
pua
lluert
pua


Nombre de missatges : 166
Registration date : 19/09/2007

Enhorabona Empty
MissatgeAssumpte: contacte   Enhorabona EmptyDs Gen 05, 2008 12:46 am

el diàleg és fonamental per tota bona relació...mol cert pero d la teoria a la pràctica...
Tornar a dalt Ir abajo
http://nasdepallasso.blogspot.com
alfred
Invitat




Enhorabona Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enhorabona   Enhorabona EmptyDj Mar 12, 2009 8:20 pm

Estic content, no, molt content. Despres d´un any (ho dic per la data dels missatges, no es que ho tingui apuntat) es va fer un acte on El lluern i la comissio de festes van col.laborar conjuntament. El que semblava tan dificil ha passat, i jo, estic mes que satisfet per que aixo hagi estat aixi.
A que ningu a tingut que anar al psicoleg per aixo?
I aprofito per donar-vos les gracies per volguer donar el primer "passet", per que per un altre banda, el "no" com a resposta tampoc m´hagues extranyat.
Moltes Gracies

Espetec
Tornar a dalt Ir abajo
espetec
sargantaneta
espetec


Nombre de missatges : 5
Age : 58
Registration date : 17/12/2007

Enhorabona Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enhorabona   Enhorabona EmptyDj Mar 12, 2009 8:24 pm

perdoneu, he escrit el nom malament El Lluert
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Enhorabona Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enhorabona   Enhorabona Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Enhorabona
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
el lluert :: sense tema-
Canviar a: