el lluert
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Casal Parroquial

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
cargol
lluert
cargol


Nombre de missatges : 132
Registration date : 10/10/2007

Casal Parroquial Empty
MissatgeAssumpte: Casal Parroquial   Casal Parroquial EmptyDt Oct 30, 2007 7:18 pm

Nois, fa molt de temps q tinc aixo al cap i magradaria moureu duna vegada. Potser ara no es el millor moment, xo magradaria saber q en penseu xq u em de tirar endavant. Hem de recuperar el casal!!!! ha de ser pel poble, no es pot estar alli mort de riure, el volem per nosaltres, si ningu el vol q el lluert sen encarregui, xo tornemli al poble lo q es seu.
Tornar a dalt Ir abajo
mecmec
sargantana
mecmec


Nombre de missatges : 18
Registration date : 12/10/2007

Casal Parroquial Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casal Parroquial   Casal Parroquial EmptyDc Oct 31, 2007 10:05 pm

hola cargol. totalment d'acord, hem de moure's per tornar a fer néixer el casal. un lloc tant gran, i tant maco i amb tatnes possibilitats i que estigui tancat!!!!!!!!! quina bestiesa!!!!!!!!!! hem de fer el que calgui per tenir el permís per poder-lo habitar. un cop ens donguin el permís, entre tots l'hem de remodelar i rentar-li la cara. som molts i ho podem aconseguir.

Wink Casal Parroquial 707787 Casal Parroquial 941953

hem de pensar que el no ja el tenim, hem d'anar a pel si. però ho hem de fer bé demanar-ho amb bones paraules. Casal Parroquial 158112

BONA CASTANYADA PER TOTHOM. Casal Parroquial 487631 Casal Parroquial 414353 Casal Parroquial 905291 Casal Parroquial 901406 i al final... Casal Parroquial 359206 Sleep
Tornar a dalt Ir abajo
pua
lluert
pua


Nombre de missatges : 166
Registration date : 19/09/2007

Casal Parroquial Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casal Parroquial   Casal Parroquial EmptyDs Nov 03, 2007 10:27 pm

per poder fer això hauriem d dirigir-nos a l'arkebisbat, i l'esglèsia es veu k amor espiritual en te x donar i x vendre però kuan es parla d propietats la cosa ja n és tan així.

per cert...n ve al tema pero és una cosa k m'inkieta mol:

pk passen la panereta fins i tot als enterros? ho trobo d mol mal gust, la veritat.

scratch
Tornar a dalt Ir abajo
http://nasdepallasso.blogspot.com
Fari
dragonet



Nombre de missatges : 27
Registration date : 10/10/2007

Casal Parroquial Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casal Parroquial   Casal Parroquial EmptyDl Nov 05, 2007 10:29 pm

La veritat, jo tampoc ho sé!!! Però amb tot el que tenen tampoc l'haurien de passar el plateret!!!!
Jo ja vaig dir que a mi em sembla bé lo del casal!!!
Tornar a dalt Ir abajo
pua
lluert
pua


Nombre de missatges : 166
Registration date : 19/09/2007

Casal Parroquial Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casal Parroquial   Casal Parroquial EmptyDv Nov 16, 2007 12:16 am

cert, tenim local...pero una cosa n treu l'altre

k tornin al cèsar lo k és del cèsar.
Tornar a dalt Ir abajo
http://nasdepallasso.blogspot.com
Contenido patrocinado





Casal Parroquial Empty
MissatgeAssumpte: Re: Casal Parroquial   Casal Parroquial Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Casal Parroquial
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
el lluert :: propostes-
Canviar a: