el lluert
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Aixo no es pot parar...

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
cargol
lluert
cargol


Nombre de missatges : 132
Registration date : 10/10/2007

Aixo no es pot parar... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aixo no es pot parar...   Aixo no es pot parar... EmptyDt Oct 23, 2007 1:21 am

nois i noies, lluerts i lluertes, escric x fervos saber q am aket missatge l forum arriba als 500 misatges!!! moltes felicitats i enhorabona a tothom, sobretot al pare daket forum, el sant pampul, q a aconseguit q aixo comenci a tirar endavant de veritat!!!
Tornar a dalt Ir abajo
pampul
lluert
pampul


Nombre de missatges : 200
Registration date : 17/09/2007

Aixo no es pot parar... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aixo no es pot parar...   Aixo no es pot parar... EmptyDt Oct 23, 2007 1:44 am

gracies cargol, akest forum no seria res sense els incondicionals que hi escriviu a cada moment. Espereu amb ansia arribar a casa i conectar-vos al forum per aveure si hi ha cap tema de color carabassa, senyal que algu a escrit alguna cosa, es igual el que, ni que sigui una tonteria s'ha de contestar, encara que nomes sigui per arribar a ultra lluert xD
Em sembla que entre tots farem que aixo sigui molt i molt gran. Gracies a vosaltres per fer d'aquest forum una cosa viva. Gracies per tots els que escrivim aqui xD

PD: cargol ja has vist que t'he mogut el fil...
Tornar a dalt Ir abajo
cargol
lluert
cargol


Nombre de missatges : 132
Registration date : 10/10/2007

Aixo no es pot parar... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aixo no es pot parar...   Aixo no es pot parar... EmptyDt Oct 23, 2007 4:03 pm

si si ja u e vist!!! jeje xo jasta be aixi keda millor. Es mol bo arribar i poder escriure, i estic super content xq am aket misatge soc el segon q arriba a lluert!!!! yuju!!!!!! ja tinc lonor de la medalla de plata!!!!yiiijaaaa
Tornar a dalt Ir abajo
pua
lluert
pua


Nombre de missatges : 166
Registration date : 19/09/2007

Aixo no es pot parar... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aixo no es pot parar...   Aixo no es pot parar... EmptyDt Oct 23, 2007 4:06 pm

MITA'L MITA'L k és titella, angines? tu lo k tens és ansia, segur k surts d casa per poder escriure fins a arribar a ultralluert, "spacineroso" xDDDD
Tornar a dalt Ir abajo
http://nasdepallasso.blogspot.com
Fari
dragonet



Nombre de missatges : 27
Registration date : 10/10/2007

Aixo no es pot parar... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aixo no es pot parar...   Aixo no es pot parar... EmptyDv Oct 26, 2007 8:56 pm

q com més escrius puges de CATEGORIA?????
això jo no ho sabia pas!!!!! Amb sargantaneta em conformo doncs.... jejejeje
Tornar a dalt Ir abajo
pua
lluert
pua


Nombre de missatges : 166
Registration date : 19/09/2007

Aixo no es pot parar... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aixo no es pot parar...   Aixo no es pot parar... EmptyDv Nov 16, 2007 12:18 am

doncs ves...ja ets dragonet, mira per on alien
Tornar a dalt Ir abajo
http://nasdepallasso.blogspot.com
Contenido patrocinado





Aixo no es pot parar... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aixo no es pot parar...   Aixo no es pot parar... Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Aixo no es pot parar...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
el lluert :: sense tema-
Canviar a: