el lluert
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 obrint pas - euskadi

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Lúa
dragó
Lúa


Nombre de missatges : 36
Registration date : 17/10/2007

obrint pas - euskadi Empty
MissatgeAssumpte: obrint pas - euskadi   obrint pas - euskadi EmptyDg Oct 21, 2007 3:06 pm

Hola lluerts! Tinc una proposta, he pensat que quan obrint pas vagin a fer un concert a euskadi i podriem anar i fer una sortideta de dos o tres dies i anar al concert. Què us sembla? jo ho deixo anar....
Tornar a dalt Ir abajo
pampul
lluert
pampul


Nombre de missatges : 200
Registration date : 17/09/2007

obrint pas - euskadi Empty
MissatgeAssumpte: Re: obrint pas - euskadi   obrint pas - euskadi EmptyDg Oct 21, 2007 3:17 pm

jaja ben fet lua, tu deixa-ho anar... per proposar que no quedi,
escolta tu tens molt bones idees perque no t'impliques més, podries venir algun dia a un reunio... jo ho deixo anar xDD
Tornar a dalt Ir abajo
Lúa
dragó
Lúa


Nombre de missatges : 36
Registration date : 17/10/2007

obrint pas - euskadi Empty
MissatgeAssumpte: Re: obrint pas - euskadi   obrint pas - euskadi EmptyDg Oct 21, 2007 4:00 pm

hehehe no puc, no tinc temps... Sad
Tornar a dalt Ir abajo
pampul
lluert
pampul


Nombre de missatges : 200
Registration date : 17/09/2007

obrint pas - euskadi Empty
MissatgeAssumpte: Re: obrint pas - euskadi   obrint pas - euskadi EmptyDg Oct 21, 2007 5:27 pm

si que estas enfeinada, no crec que en tinguis tanta de feina que no pots venir ni a una reunio de lluerts i proposar el que vulguis... pero bueno, fes el que creguis de totes maneres tindrem en compte la teva proposta...
Tornar a dalt Ir abajo
cargol
lluert
cargol


Nombre de missatges : 132
Registration date : 10/10/2007

obrint pas - euskadi Empty
MissatgeAssumpte: Re: obrint pas - euskadi   obrint pas - euskadi EmptyDg Oct 21, 2007 10:08 pm

collons lua, si ets un diamant en brut! una promesa en potència!! com es q fins ara no tas donat a coneixer? va destapa la teva identitat i fitxa pel lluert, q necesitem de fitxatges mediàtics com tu!
Tornar a dalt Ir abajo
Lúa
dragó
Lúa


Nombre de missatges : 36
Registration date : 17/10/2007

obrint pas - euskadi Empty
MissatgeAssumpte: Re: obrint pas - euskadi   obrint pas - euskadi EmptyDl Oct 22, 2007 4:09 pm

Jo ja aniré donant idees i ajudant des d'aquí. De moment ja he dit que no tinc temps de res més. Gràcies però per convidar-me. obrint pas - euskadi 319814
Tornar a dalt Ir abajo
pampul
lluert
pampul


Nombre de missatges : 200
Registration date : 17/09/2007

obrint pas - euskadi Empty
MissatgeAssumpte: Re: obrint pas - euskadi   obrint pas - euskadi EmptyDl Oct 22, 2007 4:17 pm

De res lua, doncs si no pots venir a les reunions ni res Shocked ves ajudant i proposant des d'aqui que bueno, no faras tant com si vinguessis pero algo ajudaras com a minim..... scratch
Tornar a dalt Ir abajo
pua
lluert
pua


Nombre de missatges : 166
Registration date : 19/09/2007

obrint pas - euskadi Empty
MissatgeAssumpte: Re: obrint pas - euskadi   obrint pas - euskadi EmptyDl Oct 22, 2007 4:33 pm

iep!! així m'agrada, festa si lluita tmbé!jeje. per mi collonut però s'hauria d parlar i mirar am temps.

Stoopeed, si el xavi i el xola ens veuen en un concert seu a euskadi sels hi cau la tita a bocins xDDDDD
Tornar a dalt Ir abajo
http://nasdepallasso.blogspot.com
cargol
lluert
cargol


Nombre de missatges : 132
Registration date : 10/10/2007

obrint pas - euskadi Empty
MissatgeAssumpte: Re: obrint pas - euskadi   obrint pas - euskadi EmptyDl Oct 22, 2007 6:12 pm

i tan q si, a bocins pero a mil bocins, jeje. Lua ja tinc sospites de ki ets, ja te dit q les tortuges i els cargols ens coneixem bastant be, xo de moment seguire investigant. jeje
Tornar a dalt Ir abajo
Lúa
dragó
Lúa


Nombre de missatges : 36
Registration date : 17/10/2007

obrint pas - euskadi Empty
MissatgeAssumpte: Re: obrint pas - euskadi   obrint pas - euskadi EmptyDl Oct 22, 2007 6:42 pm

Vosaltres investigueu, però penseu amb la meva proposta també! ssi convé anirem de obrint pas - euskadi 994394
Tornar a dalt Ir abajo
cargol
lluert
cargol


Nombre de missatges : 132
Registration date : 10/10/2007

obrint pas - euskadi Empty
MissatgeAssumpte: Re: obrint pas - euskadi   obrint pas - euskadi EmptyDl Oct 22, 2007 9:42 pm

lo q faci falta lua!!! xo no anirem en cap puesto fins q descobrim ki ets!!! jeje
Tornar a dalt Ir abajo
pua
lluert
pua


Nombre de missatges : 166
Registration date : 19/09/2007

obrint pas - euskadi Empty
MissatgeAssumpte: Re: obrint pas - euskadi   obrint pas - euskadi EmptyDt Oct 23, 2007 12:48 pm

jajaja. posarem un cartell pel poble i dmanarem recompensa (reward,jeje) pero viva eh...k tmpc volem k arribi la sang a la riera xD
Tornar a dalt Ir abajo
http://nasdepallasso.blogspot.com
Lúa
dragó
Lúa


Nombre de missatges : 36
Registration date : 17/10/2007

obrint pas - euskadi Empty
MissatgeAssumpte: Re: obrint pas - euskadi   obrint pas - euskadi EmptyDt Oct 23, 2007 1:20 pm

Tranquils, us donc una setmana per descobrir-me sinó ja us ho diré...
Tornar a dalt Ir abajo
pampul
lluert
pampul


Nombre de missatges : 200
Registration date : 17/09/2007

obrint pas - euskadi Empty
MissatgeAssumpte: Re: obrint pas - euskadi   obrint pas - euskadi EmptyDt Oct 23, 2007 1:22 pm

Iep!! una setmana i desapareixerà l'intriga xDD tenim una setmana per descobrir-ho obrint pas - euskadi 414315
Tornar a dalt Ir abajo
cargol
lluert
cargol


Nombre de missatges : 132
Registration date : 10/10/2007

obrint pas - euskadi Empty
MissatgeAssumpte: Re: obrint pas - euskadi   obrint pas - euskadi EmptyDt Oct 23, 2007 3:40 pm

be be be!! pero hauriem daconseguir q abans daketa semana u descobrisim per nosaltres mateixos!! va lluerts exprimim akets cervells de reptil i a per la lua!
Tornar a dalt Ir abajo
pua
lluert
pua


Nombre de missatges : 166
Registration date : 19/09/2007

obrint pas - euskadi Empty
MissatgeAssumpte: Re: obrint pas - euskadi   obrint pas - euskadi EmptyDt Nov 27, 2007 6:58 pm

en quan al partit entre euskadi-catalunya està bastant difícil. San Mamés és mol petit i es veu k hi ha molta demanda, tant akí com a euskadi...crec k si, finalment, u portem a terme n serà x organització pròpia sn a través del casal despertaferro...
Tornar a dalt Ir abajo
http://nasdepallasso.blogspot.com
Contenido patrocinado





obrint pas - euskadi Empty
MissatgeAssumpte: Re: obrint pas - euskadi   obrint pas - euskadi Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
obrint pas - euskadi
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
el lluert :: propostes-
Canviar a: