el lluert
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 POSSIBLE ESQUIADA

Ir abajo 
+4
pua
pampul
cargol
neck
8 participantes
AutorMissatge
neck
lluert
neck


Nombre de missatges : 117
Registration date : 15/10/2007

POSSIBLE ESQUIADA Empty
MissatgeAssumpte: POSSIBLE ESQUIADA   POSSIBLE ESQUIADA EmptyDv Oct 19, 2007 10:00 pm

Què us semblaria si el lluert fes una... esquiadA???
Tornar a dalt Ir abajo
cargol
lluert
cargol


Nombre de missatges : 132
Registration date : 10/10/2007

POSSIBLE ESQUIADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: POSSIBLE ESQUIADA   POSSIBLE ESQUIADA EmptyDg Oct 21, 2007 10:32 pm

neck la gent no et fa cas... jeje. En serio seria bona idea, xo tal com anem de temps i sent el primer any del lluert es una cosa molt dificil q no ens la podem permetre... de veritat q ens posarem les piles i lany q ve la farem ben feta!!
Tornar a dalt Ir abajo
neck
lluert
neck


Nombre de missatges : 117
Registration date : 15/10/2007

POSSIBLE ESQUIADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: POSSIBLE ESQUIADA   POSSIBLE ESQUIADA EmptyDg Oct 21, 2007 11:30 pm

pero si es pel març ome.. tota la gent d la meva colla i vol anar.
Tornar a dalt Ir abajo
cargol
lluert
cargol


Nombre de missatges : 132
Registration date : 10/10/2007

POSSIBLE ESQUIADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: POSSIBLE ESQUIADA   POSSIBLE ESQUIADA EmptyDg Oct 21, 2007 11:42 pm

pensa q la gent del lluert no son monitors de canalla, es gent q te ganes de fer coses... i la gent menor dedat no pot sortir sense monitors, es la llei!
Tornar a dalt Ir abajo
neck
lluert
neck


Nombre de missatges : 117
Registration date : 15/10/2007

POSSIBLE ESQUIADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: POSSIBLE ESQUIADA   POSSIBLE ESQUIADA EmptyDg Oct 21, 2007 11:57 pm

vols dir k no i podriem na?
Tornar a dalt Ir abajo
cargol
lluert
cargol


Nombre de missatges : 132
Registration date : 10/10/2007

POSSIBLE ESQUIADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: POSSIBLE ESQUIADA   POSSIBLE ESQUIADA EmptyDl Oct 22, 2007 12:00 am

aixo es lo q et vull dir. Si algu eu nat am els del pij sabreu q ells porten monitors tan per lestada com despres en lloguen per ensenyar a eskiar. no es tan facil, xo trankil q u arribarem a fer, xo aket any es molt dificil...
Tornar a dalt Ir abajo
neck
lluert
neck


Nombre de missatges : 117
Registration date : 15/10/2007

POSSIBLE ESQUIADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: POSSIBLE ESQUIADA   POSSIBLE ESQUIADA EmptyDl Oct 22, 2007 12:02 am

uff ok pero ni k sigui intenteu-ho de totes maneres xd! k encara keden 6 mesos! mig any! vai a estudiar i a dormi dew fins dma!
Tornar a dalt Ir abajo
cargol
lluert
cargol


Nombre de missatges : 132
Registration date : 10/10/2007

POSSIBLE ESQUIADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: POSSIBLE ESQUIADA   POSSIBLE ESQUIADA EmptyDl Oct 22, 2007 12:04 am

au doncs q vagi be i no ti cansis! dema mes misatges al foro lluert! xD
Tornar a dalt Ir abajo
pampul
lluert
pampul


Nombre de missatges : 200
Registration date : 17/09/2007

POSSIBLE ESQUIADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: POSSIBLE ESQUIADA   POSSIBLE ESQUIADA EmptyDl Oct 22, 2007 1:28 am

jo també trobo que seria bona idea però s'ha d'estudiar be perque seria una putada no prendre a la gent jove per culpa d'aixo dels monitors...
Tornar a dalt Ir abajo
neck
lluert
neck


Nombre de missatges : 117
Registration date : 15/10/2007

POSSIBLE ESQUIADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: POSSIBLE ESQUIADA   POSSIBLE ESQUIADA EmptyDl Oct 22, 2007 5:48 pm

ja veus.. pensa k som bastans!! ah i per cert som el futur! els ke de grans us portaran al geriatric jaja
Tornar a dalt Ir abajo
cargol
lluert
cargol


Nombre de missatges : 132
Registration date : 10/10/2007

POSSIBLE ESQUIADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: POSSIBLE ESQUIADA   POSSIBLE ESQUIADA EmptyDl Oct 22, 2007 5:49 pm

mital mital! un respecte per la gent mes gran q tu q son els q et treuran les castanyes del foc tota la vida e!!!! aketa canalla...
Tornar a dalt Ir abajo
neck
lluert
neck


Nombre de missatges : 117
Registration date : 15/10/2007

POSSIBLE ESQUIADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: POSSIBLE ESQUIADA   POSSIBLE ESQUIADA EmptyDl Oct 22, 2007 5:51 pm

jaja daki uns anys kuan ja no puguis correr ja m'ho diras
Tornar a dalt Ir abajo
cargol
lluert
cargol


Nombre de missatges : 132
Registration date : 10/10/2007

POSSIBLE ESQUIADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: POSSIBLE ESQUIADA   POSSIBLE ESQUIADA EmptyDl Oct 22, 2007 5:53 pm

recorda be lo q et dire ara: mai mai mai em superaras corrent, jeje, mai deixare de correr mes q tu, i el dia q u faci sera o xq em mori o xq vagi en cadira de rodes!! POSSIBLE ESQUIADA 599720
Tornar a dalt Ir abajo
neck
lluert
neck


Nombre de missatges : 117
Registration date : 15/10/2007

POSSIBLE ESQUIADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: POSSIBLE ESQUIADA   POSSIBLE ESQUIADA EmptyDl Oct 22, 2007 5:54 pm

jajaja ja m'ho diras daki 10 anys! nomes 10 anyets.. POSSIBLE ESQUIADA 97388
Tornar a dalt Ir abajo
pua
lluert
pua


Nombre de missatges : 166
Registration date : 19/09/2007

POSSIBLE ESQUIADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: POSSIBLE ESQUIADA   POSSIBLE ESQUIADA EmptyDl Oct 22, 2007 7:07 pm

pero sn ja n pot correr ara!com vol correr daki 10anys?? xDDDDD

per cert...aket espai n era per parlar d'skiar?com hi neu...elephant
Tornar a dalt Ir abajo
http://nasdepallasso.blogspot.com
nit
lluertet
nit


Nombre de missatges : 49
Registration date : 23/09/2007

POSSIBLE ESQUIADA Empty
MissatgeAssumpte: col   POSSIBLE ESQUIADA EmptyDl Oct 22, 2007 7:45 pm

Es podria fer una col·laboració amb el PIJ, tot és consultar-ho.
Tornar a dalt Ir abajo
pua
lluert
pua


Nombre de missatges : 166
Registration date : 19/09/2007

POSSIBLE ESQUIADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: POSSIBLE ESQUIADA   POSSIBLE ESQUIADA EmptyDt Oct 23, 2007 4:24 pm

el PIJ està comensan d9 després d les vacances i la cosa d moment ta

paradeta, d cara a l'any k b, el k porta tota la moguda del PIJ ha d

preparar un pla d juventut d 4anys vista (Pobre tiu) xDDDDD

i segur k ens dmana ajuda als del lluert pk deu tindre una feinada del copó
Tornar a dalt Ir abajo
http://nasdepallasso.blogspot.com
Fari
dragonet



Nombre de missatges : 27
Registration date : 10/10/2007

POSSIBLE ESQUIADA Empty
MissatgeAssumpte: A mi em sembla una bona idea lo d'esquiar   POSSIBLE ESQUIADA EmptyDc Oct 24, 2007 2:50 pm

Doncs sincerament, i dins de la secció d'esports, a mi m'agradaria poder-la muntar l'esquiada!!! això dels monitors n'hauriem de parlar.......... perquè jo he anat amb esquiades d'aquestes que monta l'Alegria a l'Aleixar i si que hi havia un encarregat en cada bus, però no els cuidaven com si fóssin canalla. I n'hi havia de ben joves 15 o 16 anys i no anaven acompanyats de cap adult tampoc........ No sé, a mi m'agradaria anar-hi!!! I pel meu esforç no serà perquè el que ha dit el NECK ( que tothom sap qui és ) té tota la raó, una esquiada es pot muntar perfectament per finals de Febrer començament de Març, que és quan realment hi ha neu ( en principi ) i comença a fer BON TEMPS!!! ja es parlarà en futures reunions si es té en compte, però jo d'aqui MATEIX tinc un SI per resposta!!!! rendeer
Tornar a dalt Ir abajo
pampul
lluert
pampul


Nombre de missatges : 200
Registration date : 17/09/2007

POSSIBLE ESQUIADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: POSSIBLE ESQUIADA   POSSIBLE ESQUIADA EmptyDc Oct 24, 2007 4:34 pm

Si es de cara al febrer-març per mi endavant ja que haurem passat tot el tràngol dels socis i tal, perfecte
Tornar a dalt Ir abajo
avarca
dragonet
avarca


Nombre de missatges : 27
Registration date : 08/10/2007

POSSIBLE ESQUIADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: POSSIBLE ESQUIADA   POSSIBLE ESQUIADA EmptyDc Oct 24, 2007 6:38 pm

perfecte dons que no sen parli mes! tal com ha dit el FARI ( k tothom sap ki es) la podreu muntar pel març i si conve junt amb el PIJ o algo...
Tornar a dalt Ir abajo
neck
lluert
neck


Nombre de missatges : 117
Registration date : 15/10/2007

POSSIBLE ESQUIADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: POSSIBLE ESQUIADA   POSSIBLE ESQUIADA EmptyDc Oct 24, 2007 6:39 pm

avarca escrigué:
perfecte dons que no sen parli mes! tal com ha dit el FARI ( k tothom sap ki es) la podreu muntar pel març i si conve junt amb el PIJ o algo...

per cert aket missatge le posat jo (neck) pero l'avarca s'havia deixat la sessio oberta a la biblioteca.. perdo jej
Tornar a dalt Ir abajo
Lúa
dragó
Lúa


Nombre de missatges : 36
Registration date : 17/10/2007

POSSIBLE ESQUIADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: POSSIBLE ESQUIADA   POSSIBLE ESQUIADA EmptyDj Oct 25, 2007 12:29 pm

Ahir no em vaig poder conectar però veig que està molt mort tot això! Vinga parleu homes i dones!!
Tornar a dalt Ir abajo
pampul
lluert
pampul


Nombre de missatges : 200
Registration date : 17/09/2007

POSSIBLE ESQUIADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: POSSIBLE ESQUIADA   POSSIBLE ESQUIADA EmptyDj Oct 25, 2007 2:14 pm

aixo ja no es el que era...... POSSIBLE ESQUIADA 953799
Tornar a dalt Ir abajo
cargol
lluert
cargol


Nombre de missatges : 132
Registration date : 10/10/2007

POSSIBLE ESQUIADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: POSSIBLE ESQUIADA   POSSIBLE ESQUIADA EmptyDj Oct 25, 2007 4:30 pm

vinga va q no es pot morir aixo!!! se q en part el "pike" q vam tenir el pua i jo va propiciar aixo, xo sapigeu publicament q ja esta arreglat i q em de tornar a posar en marxa aixo! amunt pinar de lluert!!!
Tornar a dalt Ir abajo
pua
lluert
pua


Nombre de missatges : 166
Registration date : 19/09/2007

POSSIBLE ESQUIADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: POSSIBLE ESQUIADA   POSSIBLE ESQUIADA EmptyDj Oct 25, 2007 5:22 pm

si si, les coses estan arreglades x part dels 2, va ser un "calentón" (sense gota Laughing ) i ja està totalment arreglat.
Tornar a dalt Ir abajo
http://nasdepallasso.blogspot.com
Contenido patrocinado





POSSIBLE ESQUIADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: POSSIBLE ESQUIADA   POSSIBLE ESQUIADA Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
POSSIBLE ESQUIADA
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» pregunta-enquesta

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
el lluert :: sense tema-
Canviar a: