el lluert
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 activitat nadalenca

Ir abajo 
+5
Lúa
cargol
pua
pampul
nit
9 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
nit
lluertet
nit


Nombre de missatges : 49
Registration date : 23/09/2007

activitat nadalenca Empty
MissatgeAssumpte: Re: activitat nadalenca   activitat nadalenca EmptyDv Oct 19, 2007 8:10 pm

Podríem proposar alguna activitat per la Marató d'aquest any o alguna activitat nadalenca. Què us sembla?
Tornar a dalt Ir abajo
pampul
lluert
pampul


Nombre de missatges : 200
Registration date : 17/09/2007

activitat nadalenca Empty
MissatgeAssumpte: Re: activitat nadalenca   activitat nadalenca EmptyDv Oct 19, 2007 9:25 pm

Esque per aquest nadal hi ha programades les conferencies. Però estaria be fer algo per la marató o algo semblant no se... L'unic que hi veig es que per la marató es fa el bingo, que per cert, qui l'organitza? Podriem donar un lot o algo per l'estil no se...
Ho veig una mica precipitat entre conferencies i trobo que fer el logo i aclarir tot el tema socis es mes important. Però si hi ha un grup de treball que ho vol organitzar per mi endavant afro
Tornar a dalt Ir abajo
PEPITO
Invitat




activitat nadalenca Empty
MissatgeAssumpte: Re: activitat nadalenca   activitat nadalenca EmptyDv Oct 19, 2007 10:32 pm

activitat nadalenca 143882 Sóc un lluertet petitet, tinc 6 anys i m'agradaria que féssiu alguna cosa pels nens el dia de la marató, perquè també ens agrada donar diners a la gent que ho necessita.M'agradaria xocolata i coca i mirar una pel·lícula. I si queda un rato, jugar al que vulguem.
(escrit per un adult, però dictat per un nen)
Tornar a dalt Ir abajo
pampul
lluert
pampul


Nombre de missatges : 200
Registration date : 17/09/2007

activitat nadalenca Empty
MissatgeAssumpte: Re: activitat nadalenca   activitat nadalenca EmptyDv Oct 19, 2007 10:46 pm

benvingut pepito cheers
doncs molt be, ja que el bingo esta mes encarat a la població adulta, ja ho estudiarem xD gràcies per aportar idees i aveure si escrius més sovint que segur que ja fa temps que el segueixes el forum
fins aviat adeu
Tornar a dalt Ir abajo
pua
lluert
pua


Nombre de missatges : 166
Registration date : 19/09/2007

activitat nadalenca Empty
MissatgeAssumpte: Re: activitat nadalenca   activitat nadalenca EmptyDs Oct 20, 2007 2:01 pm

si,jo ho trobo b, el problema és k molts del lluert tmb ho som d colònies...i recordo k tmb feiem algo per la marató...tampoc seria plan d dedicar el nostre temps al lluert, no se...com ho veieu

sigui com sigui, ho faci el lluert o colònies, ho tindrem en compte.
Tornar a dalt Ir abajo
http://nasdepallasso.blogspot.com
pampul
lluert
pampul


Nombre de missatges : 200
Registration date : 17/09/2007

activitat nadalenca Empty
MissatgeAssumpte: Re: activitat nadalenca   activitat nadalenca EmptyDs Oct 20, 2007 11:48 pm

Per la marató els de colonies sempre feiem algo (amb mes o menys exit), no se com estara enguany pero jo no vull perdre la tradició. A colonies el que es de colonies i al lluert el que es del lluert xD no barrejem rabbit
Tornar a dalt Ir abajo
pua
lluert
pua


Nombre de missatges : 166
Registration date : 19/09/2007

activitat nadalenca Empty
MissatgeAssumpte: Re: activitat nadalenca   activitat nadalenca EmptyDg Oct 21, 2007 2:55 pm

si si, pàmpul estic am tu...s'ha d ser justos am les entitats en les k estem fotuts, no podem deixar d fer coses am colònies...tot i k ara estiguem una mica "parats" (m refereixo a fer coses pel poble:discotekes i altres) n podem dedicar tot el nostre temps al lluert
Tornar a dalt Ir abajo
http://nasdepallasso.blogspot.com
nit
lluertet
nit


Nombre de missatges : 49
Registration date : 23/09/2007

activitat nadalenca Empty
MissatgeAssumpte: Re: activitat nadalenca   activitat nadalenca EmptyDg Oct 21, 2007 8:33 pm

Jo crec que podríem fer una col·laboració colònies - lluert, tal com s'ha fet amb reis o amb l'AMPA o amb l'escola. Ja que no tota la gent del lluert són de colònies.
Tornar a dalt Ir abajo
pampul
lluert
pampul


Nombre de missatges : 200
Registration date : 17/09/2007

activitat nadalenca Empty
MissatgeAssumpte: Re: activitat nadalenca   activitat nadalenca EmptyDg Oct 21, 2007 8:45 pm

tot es questió de parlar-ho... Però jo em centraria en les conferències, be si hi ha un grup de treball que vol fer algo per la marató per mi perfecte, dilluns a la reunio ho parlem gent
Tornar a dalt Ir abajo
pua
lluert
pua


Nombre de missatges : 166
Registration date : 19/09/2007

activitat nadalenca Empty
MissatgeAssumpte: Re: activitat nadalenca   activitat nadalenca EmptyDg Oct 21, 2007 9:32 pm

si.De fet,indirectament, ja col·laborem entre aketes 2entitats.

aketa setmana tnim reunió d tot en general...

jo,personalment tinc:dilluns lluert,dimarts colònies,dijous comisió d reis...així k podem parlar sobre el tema,jejeje
Tornar a dalt Ir abajo
http://nasdepallasso.blogspot.com
cargol
lluert
cargol


Nombre de missatges : 132
Registration date : 10/10/2007

activitat nadalenca Empty
MissatgeAssumpte: Re: activitat nadalenca   activitat nadalenca EmptyDg Oct 21, 2007 10:06 pm

a mi molta gent ma comentat q estaria be fer una activitat infanitl, i mes veient la triunfada q va tenir el dia del correllengua, no se es pot parlar i es veura q es fa. Xo jo estic a favor de respectar colonies i donarli una empenteta q estem masa parats
Tornar a dalt Ir abajo
nit
lluertet
nit


Nombre de missatges : 49
Registration date : 23/09/2007

activitat nadalenca Empty
MissatgeAssumpte: Re: activitat nadalenca   activitat nadalenca EmptyDg Oct 21, 2007 10:34 pm

Pua veig que només et falta ser de l'AMPA gairebé, a veure si t'animes, jejjeje.
El que jo volia dir és, que l'activitat l'organitzi colònies (ja que ells sempre ho han fet) i el lluert pot aportar ajuda (com a nova associació formada aquest any), ja que com a lluert a mi m'agradaria fer alguna cosa per col·laborar amb la Marató.
Tornar a dalt Ir abajo
cargol
lluert
cargol


Nombre de missatges : 132
Registration date : 10/10/2007

activitat nadalenca Empty
MissatgeAssumpte: Re: activitat nadalenca   activitat nadalenca EmptyDg Oct 21, 2007 10:45 pm

alguna cosa farem nit, semd ajudar mutuament tens rao
Tornar a dalt Ir abajo
pua
lluert
pua


Nombre de missatges : 166
Registration date : 19/09/2007

activitat nadalenca Empty
MissatgeAssumpte: Re: activitat nadalenca   activitat nadalenca EmptyDg Oct 21, 2007 10:49 pm

D l'AMPA?jejeje,si wenu...si mai tinc fills ja hi pots pujar d peus,l'estadistica n enganya,jajajaja.

jo tmbé estic d'acord am una col·laboració,parlem-ne.
Tornar a dalt Ir abajo
http://nasdepallasso.blogspot.com
pampul
lluert
pampul


Nombre de missatges : 200
Registration date : 17/09/2007

activitat nadalenca Empty
MissatgeAssumpte: Re: activitat nadalenca   activitat nadalenca EmptyDl Oct 22, 2007 12:55 am

Jo també estic hi estic a favor, s'ha de parlar però...
Tornar a dalt Ir abajo
bambhu
Invitat




activitat nadalenca Empty
MissatgeAssumpte: Re: activitat nadalenca   activitat nadalenca EmptyDl Oct 22, 2007 5:14 pm

Jo per la marató no m'enrredaria a fer res... Si que és podria fer un sopar tipu "spoar d'empresa" amb tots els socis que tinguem fins al moment. Q us sembla? (perdoneu no se si algu ja ho havia proposat en algun comentari anterior, però és q no tinc gaire temps i he passat de llegir, snif-snif)
Tornar a dalt Ir abajo
cargol
lluert
cargol


Nombre de missatges : 132
Registration date : 10/10/2007

activitat nadalenca Empty
MissatgeAssumpte: Re: activitat nadalenca   activitat nadalenca EmptyDl Oct 22, 2007 6:06 pm

no pasa res bhambu ja veiem q tintereses x la societat!!! jeje. X cert com es q no et registres?? estaria be i aixi aniriem fent gran la supercibercomunitation del lluert!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Lúa
dragó
Lúa


Nombre de missatges : 36
Registration date : 17/10/2007

activitat nadalenca Empty
MissatgeAssumpte: Re: activitat nadalenca   activitat nadalenca EmptyDl Oct 22, 2007 6:44 pm

Estaria bé un soparet com el que vàreu organitzar als muros, però penseu que en plenes festes nadalenques hi ha molts dinars familiars, potser valdria més fer-lo abans o després de nadal... sino acabarem activitat nadalenca 359206
Tornar a dalt Ir abajo
pua
lluert
pua


Nombre de missatges : 166
Registration date : 19/09/2007

activitat nadalenca Empty
MissatgeAssumpte: Re: activitat nadalenca   activitat nadalenca EmptyDl Oct 22, 2007 7:10 pm

wenu, cap allà al novembre podria fer-se, però hauria d ser en un lloc tancat k sn rallaré els plats d tant tremolar :p
Tornar a dalt Ir abajo
http://nasdepallasso.blogspot.com
pampul
lluert
pampul


Nombre de missatges : 200
Registration date : 17/09/2007

activitat nadalenca Empty
MissatgeAssumpte: Re: activitat nadalenca   activitat nadalenca EmptyDl Oct 22, 2007 7:45 pm

un altre sopar estaria molt be, aquest cop podríem posar el menjar i el beure nosaltres i fer pagar un preu simbòlic... Un cap de setmana de novembre que no coincideixi amb cap conferencia seria la clau
Tornar a dalt Ir abajo
neck
lluert
neck


Nombre de missatges : 117
Registration date : 15/10/2007

activitat nadalenca Empty
MissatgeAssumpte: Re: activitat nadalenca   activitat nadalenca EmptyDl Oct 22, 2007 8:56 pm

esta clar! jejej encara no havia llegit aket forum.. jo crec k podrieu fer algo, un sopar, una discoteca nose..
Tornar a dalt Ir abajo
cargol
lluert
cargol


Nombre de missatges : 132
Registration date : 10/10/2007

activitat nadalenca Empty
MissatgeAssumpte: Re: activitat nadalenca   activitat nadalenca EmptyDl Oct 22, 2007 9:37 pm

neck tu ets un fiestero! jaja, les discoteques estan masa vistes, ara sa de deixar pasar un temps, lo bo es fer activitats de germanor, com ara un sopar per estar tots els lluerts junts..
Tornar a dalt Ir abajo
mecmec
sargantana
mecmec


Nombre de missatges : 18
Registration date : 12/10/2007

activitat nadalenca Empty
MissatgeAssumpte: Re: activitat nadalenca   activitat nadalenca EmptyDl Oct 22, 2007 10:49 pm

lo del sopar és mlt i molt bona idea. hauríem de mirar de fer-lo al cinema nou, amb menjar i veure i un preu simbòlic com ja han comentat i podem posar una mica de música d'ambient i així no deixar de banda als que es volen fer socis.

en parlarem a la reunió i us avançarem coses. activitat nadalenca 511419 activitat nadalenca 640307 activitat nadalenca 935292
Tornar a dalt Ir abajo
cargol
lluert
cargol


Nombre de missatges : 132
Registration date : 10/10/2007

activitat nadalenca Empty
MissatgeAssumpte: Re: activitat nadalenca   activitat nadalenca EmptyDt Oct 23, 2007 1:16 am

jooo el cargolet a agafat un virus i no a pogut venir a la reunio!! espero q de seguida q torneu mexplikeu tot el q eu dit i men feu 4 centims!!! sisplau!! q a aket cargolet se li fa petita la closca!!
Tornar a dalt Ir abajo
pampul
lluert
pampul


Nombre de missatges : 200
Registration date : 17/09/2007

activitat nadalenca Empty
MissatgeAssumpte: Re: activitat nadalenca   activitat nadalenca EmptyDt Oct 23, 2007 1:36 am

no hem decidit gaire cosa, ens centrarem en les conferencies i el tema socis. El sopar ja el farem mes endavant si s'ha de fer.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





activitat nadalenca Empty
MissatgeAssumpte: Re: activitat nadalenca   activitat nadalenca Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
activitat nadalenca
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
el lluert :: propostes-
Canviar a: