| activitat nadalenca | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
nit lluertet
Nombre de missatges : 49 Registration date : 23/09/2007
| Assumpte: Re: activitat nadalenca Dv Oct 19, 2007 8:10 pm | |
| Podríem proposar alguna activitat per la Marató d'aquest any o alguna activitat nadalenca. Què us sembla? | |
|
| |
pampul lluert
Nombre de missatges : 200 Registration date : 17/09/2007
| Assumpte: Re: activitat nadalenca Dv Oct 19, 2007 9:25 pm | |
| Esque per aquest nadal hi ha programades les conferencies. Però estaria be fer algo per la marató o algo semblant no se... L'unic que hi veig es que per la marató es fa el bingo, que per cert, qui l'organitza? Podriem donar un lot o algo per l'estil no se... Ho veig una mica precipitat entre conferencies i trobo que fer el logo i aclarir tot el tema socis es mes important. Però si hi ha un grup de treball que ho vol organitzar per mi endavant | |
|
| |
PEPITO Invitat
| Assumpte: Re: activitat nadalenca Dv Oct 19, 2007 10:32 pm | |
| Sóc un lluertet petitet, tinc 6 anys i m'agradaria que féssiu alguna cosa pels nens el dia de la marató, perquè també ens agrada donar diners a la gent que ho necessita.M'agradaria xocolata i coca i mirar una pel·lícula. I si queda un rato, jugar al que vulguem. (escrit per un adult, però dictat per un nen) |
|
| |
pampul lluert
| Assumpte: Re: activitat nadalenca Dv Oct 19, 2007 10:46 pm | |
| benvingut pepito doncs molt be, ja que el bingo esta mes encarat a la població adulta, ja ho estudiarem xD gràcies per aportar idees i aveure si escrius més sovint que segur que ja fa temps que el segueixes el forum fins aviat adeu | |
|
| |
pua lluert
Nombre de missatges : 166 Registration date : 19/09/2007
| Assumpte: Re: activitat nadalenca Ds Oct 20, 2007 2:01 pm | |
| si,jo ho trobo b, el problema és k molts del lluert tmb ho som d colònies...i recordo k tmb feiem algo per la marató...tampoc seria plan d dedicar el nostre temps al lluert, no se...com ho veieu sigui com sigui, ho faci el lluert o colònies, ho tindrem en compte. | |
|
| |
pampul lluert
| Assumpte: Re: activitat nadalenca Ds Oct 20, 2007 11:48 pm | |
| Per la marató els de colonies sempre feiem algo (amb mes o menys exit), no se com estara enguany pero jo no vull perdre la tradició. A colonies el que es de colonies i al lluert el que es del lluert xD no barrejem | |
|
| |
pua lluert
| Assumpte: Re: activitat nadalenca Dg Oct 21, 2007 2:55 pm | |
| si si, pàmpul estic am tu...s'ha d ser justos am les entitats en les k estem fotuts, no podem deixar d fer coses am colònies...tot i k ara estiguem una mica "parats" (m refereixo a fer coses pel poble:discotekes i altres) n podem dedicar tot el nostre temps al lluert | |
|
| |
nit lluertet
| Assumpte: Re: activitat nadalenca Dg Oct 21, 2007 8:33 pm | |
| Jo crec que podríem fer una col·laboració colònies - lluert, tal com s'ha fet amb reis o amb l'AMPA o amb l'escola. Ja que no tota la gent del lluert són de colònies. | |
|
| |
pampul lluert
| Assumpte: Re: activitat nadalenca Dg Oct 21, 2007 8:45 pm | |
| tot es questió de parlar-ho... Però jo em centraria en les conferències, be si hi ha un grup de treball que vol fer algo per la marató per mi perfecte, dilluns a la reunio ho parlem gent | |
|
| |
pua lluert
| Assumpte: Re: activitat nadalenca Dg Oct 21, 2007 9:32 pm | |
| si.De fet,indirectament, ja col·laborem entre aketes 2entitats. aketa setmana tnim reunió d tot en general... jo,personalment tinc:dilluns lluert,dimarts colònies,dijous comisió d reis...així k podem parlar sobre el tema,jejeje | |
|
| |
cargol lluert
Nombre de missatges : 132 Registration date : 10/10/2007
| Assumpte: Re: activitat nadalenca Dg Oct 21, 2007 10:06 pm | |
| a mi molta gent ma comentat q estaria be fer una activitat infanitl, i mes veient la triunfada q va tenir el dia del correllengua, no se es pot parlar i es veura q es fa. Xo jo estic a favor de respectar colonies i donarli una empenteta q estem masa parats | |
|
| |
nit lluertet
| Assumpte: Re: activitat nadalenca Dg Oct 21, 2007 10:34 pm | |
| Pua veig que només et falta ser de l'AMPA gairebé, a veure si t'animes, jejjeje. El que jo volia dir és, que l'activitat l'organitzi colònies (ja que ells sempre ho han fet) i el lluert pot aportar ajuda (com a nova associació formada aquest any), ja que com a lluert a mi m'agradaria fer alguna cosa per col·laborar amb la Marató. | |
|
| |
cargol lluert
| Assumpte: Re: activitat nadalenca Dg Oct 21, 2007 10:45 pm | |
| alguna cosa farem nit, semd ajudar mutuament tens rao | |
|
| |
pua lluert
| Assumpte: Re: activitat nadalenca Dg Oct 21, 2007 10:49 pm | |
| D l'AMPA?jejeje,si wenu...si mai tinc fills ja hi pots pujar d peus,l'estadistica n enganya,jajajaja. jo tmbé estic d'acord am una col·laboració,parlem-ne. | |
|
| |
pampul lluert
| Assumpte: Re: activitat nadalenca Dl Oct 22, 2007 12:55 am | |
| Jo també estic hi estic a favor, s'ha de parlar però... | |
|
| |
bambhu Invitat
| Assumpte: Re: activitat nadalenca Dl Oct 22, 2007 5:14 pm | |
| Jo per la marató no m'enrredaria a fer res... Si que és podria fer un sopar tipu "spoar d'empresa" amb tots els socis que tinguem fins al moment. Q us sembla? (perdoneu no se si algu ja ho havia proposat en algun comentari anterior, però és q no tinc gaire temps i he passat de llegir, snif-snif) |
|
| |
cargol lluert
| Assumpte: Re: activitat nadalenca Dl Oct 22, 2007 6:06 pm | |
| no pasa res bhambu ja veiem q tintereses x la societat!!! jeje. X cert com es q no et registres?? estaria be i aixi aniriem fent gran la supercibercomunitation del lluert!!! | |
|
| |
Lúa dragó
Nombre de missatges : 36 Registration date : 17/10/2007
| Assumpte: Re: activitat nadalenca Dl Oct 22, 2007 6:44 pm | |
| Estaria bé un soparet com el que vàreu organitzar als muros, però penseu que en plenes festes nadalenques hi ha molts dinars familiars, potser valdria més fer-lo abans o després de nadal... sino acabarem | |
|
| |
pua lluert
| Assumpte: Re: activitat nadalenca Dl Oct 22, 2007 7:10 pm | |
| wenu, cap allà al novembre podria fer-se, però hauria d ser en un lloc tancat k sn rallaré els plats d tant tremolar :p | |
|
| |
pampul lluert
| Assumpte: Re: activitat nadalenca Dl Oct 22, 2007 7:45 pm | |
| un altre sopar estaria molt be, aquest cop podríem posar el menjar i el beure nosaltres i fer pagar un preu simbòlic... Un cap de setmana de novembre que no coincideixi amb cap conferencia seria la clau | |
|
| |
neck lluert
Nombre de missatges : 117 Registration date : 15/10/2007
| Assumpte: Re: activitat nadalenca Dl Oct 22, 2007 8:56 pm | |
| esta clar! jejej encara no havia llegit aket forum.. jo crec k podrieu fer algo, un sopar, una discoteca nose.. | |
|
| |
cargol lluert
| Assumpte: Re: activitat nadalenca Dl Oct 22, 2007 9:37 pm | |
| neck tu ets un fiestero! jaja, les discoteques estan masa vistes, ara sa de deixar pasar un temps, lo bo es fer activitats de germanor, com ara un sopar per estar tots els lluerts junts.. | |
|
| |
mecmec sargantana
Nombre de missatges : 18 Registration date : 12/10/2007
| |
| |
cargol lluert
| Assumpte: Re: activitat nadalenca Dt Oct 23, 2007 1:16 am | |
| jooo el cargolet a agafat un virus i no a pogut venir a la reunio!! espero q de seguida q torneu mexplikeu tot el q eu dit i men feu 4 centims!!! sisplau!! q a aket cargolet se li fa petita la closca!! | |
|
| |
pampul lluert
| Assumpte: Re: activitat nadalenca Dt Oct 23, 2007 1:36 am | |
| no hem decidit gaire cosa, ens centrarem en les conferencies i el tema socis. El sopar ja el farem mes endavant si s'ha de fer. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: activitat nadalenca | |
| |
|
| |
| activitat nadalenca | |
|