el lluert
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 anar al rovelló

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Lúa
dragó
Lúa


Nombre de missatges : 36
Registration date : 17/10/2007

anar al rovelló Empty
MissatgeAssumpte: anar al rovelló   anar al rovelló EmptyDv Oct 19, 2007 7:03 pm

pampul escrigué:
no tanta herba i mes rovellons que d'aqui poc ja n'hi deura haver...

Gràcies al pampul se m'ha encès la closca! (la bombeta pels humans), es podria organitzar una sortida al rovelló i després fer una paellada d'arròs amb rovellons un dissabte o diumenge per dinar. Què us sembla? I si no se'n troben, arros amb caragols que un ja tomba per aquí fa dies...
Tornar a dalt Ir abajo
pampul
lluert
pampul


Nombre de missatges : 200
Registration date : 17/09/2007

anar al rovelló Empty
MissatgeAssumpte: Re: anar al rovelló   anar al rovelló EmptyDv Oct 19, 2007 7:15 pm

A mi em sembla perfecte perque m'agraden molt els rovellons anar al rovelló 805734 , crec que estaria molt be, i costaria molt pocs diners. El que passa es que al bosc no es pot fer foc pero bueno podriem anar a buscar rovellons i despres baixar, fer un foc al parc del final de la capelleta per exemple i coure l'arros alli...

Jo ho trobo molt be i factible a mes a mes..... per mi endavant
Tornar a dalt Ir abajo
pua
lluert
pua


Nombre de missatges : 166
Registration date : 19/09/2007

anar al rovelló Empty
MissatgeAssumpte: Re: anar al rovelló   anar al rovelló EmptyDs Oct 20, 2007 2:03 pm

si,estaria mol be...el lloc x menjar és el d menys, n'hi ha mil pero la idea t suc...a veure si distrbuïm les feines en grups i ens comensem a organitzar k n caldria k tots tokessim totes les tecles.

AMUNT LLUERTS!
Tornar a dalt Ir abajo
http://nasdepallasso.blogspot.com
Lúa
dragó
Lúa


Nombre de missatges : 36
Registration date : 17/10/2007

anar al rovelló Empty
MissatgeAssumpte: Re: anar al rovelló   anar al rovelló EmptyDs Oct 20, 2007 3:15 pm

el lloc es podria fer en algun lloc del poble ja que si algú no pot anar per la muntanya potser s'apunta al dinar que les paelles fan la boca aigua! anar al rovelló 805734
Tornar a dalt Ir abajo
pampul
lluert
pampul


Nombre de missatges : 200
Registration date : 17/09/2007

anar al rovelló Empty
MissatgeAssumpte: Re: anar al rovelló   anar al rovelló EmptyDs Oct 20, 2007 8:22 pm

aquesta idea m'agrada moltissim, ja n'hi ha de rovellons o que??
Tornar a dalt Ir abajo
Lúa
dragó
Lúa


Nombre de missatges : 36
Registration date : 17/10/2007

anar al rovelló Empty
MissatgeAssumpte: Re: anar al rovelló   anar al rovelló EmptyDs Oct 20, 2007 11:01 pm

En algun lloc segur que si, però ja se sap que això és secret professional. Els boletaires no ho expliquen a ningú! anar al rovelló 31757
Tornar a dalt Ir abajo
pampul
lluert
pampul


Nombre de missatges : 200
Registration date : 17/09/2007

anar al rovelló Empty
MissatgeAssumpte: Re: anar al rovelló   anar al rovelló EmptyDs Oct 20, 2007 11:45 pm

Home, esta clar que no ho expliquen, despres els altres els hi foten els rovellons jajaja No hi ha cap lluert rovelloner?? segur que si que n'hi ha algun que sap on sen fan de rovellons que ens ho podria dir...
Aveure si us animeu rovelloners!!! bounce bounce
Tornar a dalt Ir abajo
cargol
lluert
cargol


Nombre de missatges : 132
Registration date : 10/10/2007

anar al rovelló Empty
MissatgeAssumpte: Re: anar al rovelló   anar al rovelló EmptyDg Oct 21, 2007 10:14 pm

me sembla molt be la idea danar al rovello lua, xo estic enfadat am tu! no magrada gens la idea de larros am caragols!! un respecte e! q sino tambe podem fer una sopeta de tortuga q ben bona deu ser!
Tornar a dalt Ir abajo
pampul
lluert
pampul


Nombre de missatges : 200
Registration date : 17/09/2007

anar al rovelló Empty
MissatgeAssumpte: Re: anar al rovelló   anar al rovelló EmptyDl Oct 22, 2007 12:56 am

iep!! no us amenaceu, respecte, demano respecte!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
cargol
lluert
cargol


Nombre de missatges : 132
Registration date : 10/10/2007

anar al rovelló Empty
MissatgeAssumpte: Re: anar al rovelló   anar al rovelló EmptyDl Oct 22, 2007 1:43 am

ome es q la tortuga a amenaçat seriament la meva closca i la dels meus parents!!! q vol dir aket genocidi cargolenc?
Tornar a dalt Ir abajo
pampul
lluert
pampul


Nombre de missatges : 200
Registration date : 17/09/2007

anar al rovelló Empty
MissatgeAssumpte: Re: anar al rovelló   anar al rovelló EmptyDl Oct 22, 2007 11:54 am

i tu també l'has amenaçat despres ara esteu en paus que si l'espantes ja no tornarà a escriure i aquesta noia val, que te propostes i sempre escriu al forum i ames ens quedarem sense saber qui es, que estic segur que un dia o altre ens ho dira xDD oi lua?? anar al rovelló 158112
Tornar a dalt Ir abajo
Lúa
dragó
Lúa


Nombre de missatges : 36
Registration date : 17/10/2007

anar al rovelló Empty
MissatgeAssumpte: Re: anar al rovelló   anar al rovelló EmptyDl Oct 22, 2007 4:11 pm

Era una broma cargol, si a mi no m'agraden, i per no agradar-me tampoc m'agraden els rovellons, és a dir, jo arròs sol.
Tornar a dalt Ir abajo
pampul
lluert
pampul


Nombre de missatges : 200
Registration date : 17/09/2007

anar al rovelló Empty
MissatgeAssumpte: Re: anar al rovelló   anar al rovelló EmptyDl Oct 22, 2007 4:16 pm

pampul escrigué:
i ames ens quedarem sense saber qui es, que estic segur que un dia o altre ens ho dira xDD oi lua?? anar al rovelló 158112

Dons no saps el que et perds, a mi m'agraden molt els rovellons i amb arros deuen estar bonissims. Espero que al final ho fem aixo d'anar al rovello...
no has contestat a la meva pregunta lua, ens ho diras o no algun dia... espero que si!!
Tornar a dalt Ir abajo
pua
lluert
pua


Nombre de missatges : 166
Registration date : 19/09/2007

anar al rovelló Empty
MissatgeAssumpte: Re: anar al rovelló   anar al rovelló EmptyDl Oct 22, 2007 4:36 pm

JEJE. algun dia espero k digui ki és...pero una cosa és segura, sn diu el nom deu ser pk la coneixem d vista (coma mínim) sn n li faria res dir-ho.
Tornar a dalt Ir abajo
http://nasdepallasso.blogspot.com
cargol
lluert
cargol


Nombre de missatges : 132
Registration date : 10/10/2007

anar al rovelló Empty
MissatgeAssumpte: Re: anar al rovelló   anar al rovelló EmptyDl Oct 22, 2007 6:09 pm

dacord lua et perdono, q els "closkencs" sem dapoiar mutuament, xq pensa q de mes a prop o de mes lluny els cargols i les tortugues som família!! si vols quan facin aixo dels rovellons ja anirem a menjar una mika derba tu i jo, q a prades esta molt bona!
Tornar a dalt Ir abajo
Lúa
dragó
Lúa


Nombre de missatges : 36
Registration date : 17/10/2007

anar al rovelló Empty
MissatgeAssumpte: Re: anar al rovelló   anar al rovelló EmptyDl Oct 22, 2007 6:41 pm

Ai ai ai que em descobrireu aviat. Poc o molt si que em coneixeu. La veritat és que més igual si sabeu qui sóc però espero a que ho descobriu vosaltres! anar al rovelló 941953
Tornar a dalt Ir abajo
pampul
lluert
pampul


Nombre de missatges : 200
Registration date : 17/09/2007

anar al rovelló Empty
MissatgeAssumpte: Re: anar al rovelló   anar al rovelló EmptyDl Oct 22, 2007 9:27 pm

Shocked
Tornar a dalt Ir abajo
cargol
lluert
cargol


Nombre de missatges : 132
Registration date : 10/10/2007

anar al rovelló Empty
MissatgeAssumpte: Re: anar al rovelló   anar al rovelló EmptyDl Oct 22, 2007 9:35 pm

si lua si, trankila q et descobrirem... i mes aviat del q et penses! jeje. Per cert q men dius de la meva proposta de menjar herba? jo et convido a un restaruant q ia a un bosc de prades q el porta el meu cosi cargolí i serveixen unes fulles de pàmpul exquisites!!!
Tornar a dalt Ir abajo
pua
lluert
pua


Nombre de missatges : 166
Registration date : 19/09/2007

anar al rovelló Empty
MissatgeAssumpte: Re: anar al rovelló   anar al rovelló EmptyDt Oct 23, 2007 12:50 pm

anar al rovelló 761902 bolets,bolets,m'agraden els bolets! xDDDDDDD:bat:
Tornar a dalt Ir abajo
http://nasdepallasso.blogspot.com
Lúa
dragó
Lúa


Nombre de missatges : 36
Registration date : 17/10/2007

anar al rovelló Empty
MissatgeAssumpte: Re: anar al rovelló   anar al rovelló EmptyDt Oct 23, 2007 1:19 pm

Ja ho sap el pàmpul que te'l vols cruspir?
Tornar a dalt Ir abajo
pampul
lluert
pampul


Nombre de missatges : 200
Registration date : 17/09/2007

anar al rovelló Empty
MissatgeAssumpte: Re: anar al rovelló   anar al rovelló EmptyDt Oct 23, 2007 1:20 pm

cargol escrigué:
serveixen unes fulles de pàmpul exquisites!!!

EH?!?! els pampuls ni tocar-los ehhh?? que sinó cridare al meu pare plataner i ja veuras xD i tambe cridare al anar al rovelló 707787 que et doni una lliçó...
Tornar a dalt Ir abajo
cargol
lluert
cargol


Nombre de missatges : 132
Registration date : 10/10/2007

anar al rovelló Empty
MissatgeAssumpte: Re: anar al rovelló   anar al rovelló EmptyDt Oct 23, 2007 3:46 pm

es q el meu closca-metge diu q van molt be per la circulació i per la duresa de la closca. Pàmpul el teu tiet avi de part de sogre germana de la cunyada de l'avi del teu plataner ens va donar permís per agafar de tant en tan algun pampulet... però si ta de saber greu...
Tornar a dalt Ir abajo
pua
lluert
pua


Nombre de missatges : 166
Registration date : 19/09/2007

anar al rovelló Empty
MissatgeAssumpte: Re: anar al rovelló   anar al rovelló EmptyDt Oct 23, 2007 3:52 pm

uffff...esteu marxan dl planeta terra, torneu a la superficie.
Tornar a dalt Ir abajo
http://nasdepallasso.blogspot.com
pampul
lluert
pampul


Nombre de missatges : 200
Registration date : 17/09/2007

anar al rovelló Empty
MissatgeAssumpte: Re: anar al rovelló   anar al rovelló EmptyDt Oct 23, 2007 10:38 pm

perque hem de tornar?? jo estic molt be aki dalt drunken
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





anar al rovelló Empty
MissatgeAssumpte: Re: anar al rovelló   anar al rovelló Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
anar al rovelló
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
el lluert :: propostes-
Canviar a: