el lluert
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

pregunta-enquesta

+5
Fari
pua
pampul
cargol
Lúa
9 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Lúa
dragó
Lúa

Nombre de missatges : 36
Registration date : 17/10/2007

pregunta-enquesta Empty
MissatgeAssumpte: Re: pregunta-enquesta   pregunta-enquesta EmptyDj Oct 18, 2007 6:00 pm

Ei lluerts, podrieu penjar alguna pregunta proposta perquè la gent donés la seva opinió, alguna cosa que cridés l'atenció. Potse escriuria més gent... perquè trobo que entra molta gent però n'escriu poketa. no trobeu?
Tornar a dalt Ir abajo
cargol
lluert
cargol

Nombre de missatges : 132
Registration date : 10/10/2007

pregunta-enquesta Empty
MissatgeAssumpte: Re: pregunta-enquesta   pregunta-enquesta EmptyDj Oct 18, 2007 10:48 pm

lua et veig molt animada i am ganes de fer coses. Això està be i la teva proposta tambe ens agrada. Que ens proposes? tens alguna idea? recorda q dins el lluert tothom conta i tothom i pot dir la seva. lol!
Tornar a dalt Ir abajo
pampul
lluert
pampul

Nombre de missatges : 200
Registration date : 17/09/2007

pregunta-enquesta Empty
MissatgeAssumpte: Re: pregunta-enquesta   pregunta-enquesta EmptyDv Oct 19, 2007 1:02 am

ficala tu mateixa la pregunta, pots obrir temes i fer el que vulguis aqui, tu proposa i la gent segur que respon
Tornar a dalt Ir abajo
Lúa
dragó
Lúa

pregunta-enquesta Empty
MissatgeAssumpte: Re: pregunta-enquesta   pregunta-enquesta EmptyDv Oct 19, 2007 4:20 pm

Jo em referia a una pregunta tipu: què us semblaria si el lluert fes.....? jo com que no sóc integrant directa del lluert no sé què teniu pensat fer, si és que a més a més de les conferències ja teniu pensada alguna cosa. pregunta-enquesta 461710 pregunta-enquesta 511905 hihihi el be després de saltar va a ....
Tornar a dalt Ir abajo
cargol
lluert
cargol

pregunta-enquesta Empty
MissatgeAssumpte: Re: pregunta-enquesta   pregunta-enquesta EmptyDv Oct 19, 2007 6:29 pm

Pero Lua el lluert no es nomes la gent q va a les reunions. El lluert es tothom i tothom pot aportar idees i coses q li agradaria fer, es evident q les nostres idees son limitades, vull dir q 50 persones pensen mes q 10 mentens? si la gent te idees ens agrada q les exposi.

Obre un tema daki al foro i fesu, en serio, de veritat q necesitem tota lajuda posible, i mes si akets q manen no apren de posarnos traves.
Tornar a dalt Ir abajo
Lúa
dragó
Lúa

pregunta-enquesta Empty
MissatgeAssumpte: Re: pregunta-enquesta   pregunta-enquesta EmptyDv Oct 19, 2007 6:41 pm

Ja t'entenc. Ara mateix no tinc cap pregunta però quan la sàpiga ja la questionaré. scratch jo vaig pensant....
Tornar a dalt Ir abajo
pua
lluert
pua

Nombre de missatges : 166
Registration date : 19/09/2007

pregunta-enquesta Empty
MissatgeAssumpte: Re: pregunta-enquesta   pregunta-enquesta EmptyDs Oct 20, 2007 1:48 pm

no ets integrant directe??pero si participes més k els k ho son!!jeje...suposo k algun dia ens diras d'on i ki ets no? k això és un foro familiar,tots som amics d tots.
Tornar a dalt Ir abajo
http://nasdepallasso.blogspot.com
Lúa
dragó
Lúa

pregunta-enquesta Empty
MissatgeAssumpte: Re: pregunta-enquesta   pregunta-enquesta EmptyDs Oct 20, 2007 3:11 pm

Vols dir?...
Tornar a dalt Ir abajo
pua
lluert
pua

pregunta-enquesta Empty
MissatgeAssumpte: Re: pregunta-enquesta   pregunta-enquesta EmptyDs Oct 20, 2007 3:14 pm

al foro segur k si. wenu, tmpc és k la gent n curri,tots estem mol implicats pero pel k es veu no desentonaries massa.
Tornar a dalt Ir abajo
Lúa
dragó
Lúa

pregunta-enquesta Empty
MissatgeAssumpte: Re: pregunta-enquesta   pregunta-enquesta EmptyDs Oct 20, 2007 3:17 pm

Vols dir que tots som familia? (Em sembla que t'acabo de donar una pista de qui sóc irrefutable) però.... ssssshhh no es pot dir! What a Face
Tornar a dalt Ir abajo
pampul
lluert
pampul

pregunta-enquesta Empty
MissatgeAssumpte: Re: pregunta-enquesta   pregunta-enquesta EmptyDs Oct 20, 2007 8:31 pm

irrefutable?? No No jo no ho pillo
Tornar a dalt Ir abajo
cargol
lluert
cargol

pregunta-enquesta Empty
MissatgeAssumpte: Re: pregunta-enquesta   pregunta-enquesta EmptyDg Oct 21, 2007 10:30 pm

a mi digueume curt de gambals xo fa uns 5 minuts q estic barrinant la pista de la lua i no i caic!!!
Tornar a dalt Ir abajo
pampul
lluert
pampul

pregunta-enquesta Empty
MissatgeAssumpte: Re: pregunta-enquesta   pregunta-enquesta EmptyDl Oct 22, 2007 1:29 am

es cert, jo tambe hi vaig estar pensant un rato i no ho viag pillar. Es igual quan vulgui ja ens ho dira clar de mentres haurem de seguir amb l'incognita pregunta-enquesta 310645
Tornar a dalt Ir abajo
Lúa
dragó
Lúa

pregunta-enquesta Empty
MissatgeAssumpte: Re: pregunta-enquesta   pregunta-enquesta EmptyDl Oct 22, 2007 4:02 pm

No s'impacienteu, tot arribarà geek
Tornar a dalt Ir abajo
pampul
lluert
pampul

pregunta-enquesta Empty
MissatgeAssumpte: Re: pregunta-enquesta   pregunta-enquesta EmptyDl Oct 22, 2007 4:18 pm

pero esque l'intriga ens esta matant... pregunta-enquesta 498277
Tornar a dalt Ir abajo
cargol
lluert
cargol

pregunta-enquesta Empty
MissatgeAssumpte: Re: pregunta-enquesta   pregunta-enquesta EmptyDl Oct 22, 2007 5:48 pm

jo estic entrant en una depressio psico-fisico-mental q mesta deixant totalment destrossat x dins al no saber ki ets lua. volem saber ki ets!! la salut ens ho demana!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Fari
dragonet

Nombre de missatges : 27

pregunta-enquesta Empty
MissatgeAssumpte: Re: pregunta-enquesta   pregunta-enquesta EmptyDv Oct 26, 2007 9:00 pm

o sigui q la pregunta enquesta és la identitat de la Lúa???? és una opció!!!jejejeje Jo voto Lúa.SI al 5959!!!! i ens respondrà el seu nom!!!
Tornar a dalt Ir abajo
pua
lluert
pua

pregunta-enquesta Empty
MissatgeAssumpte: Re: pregunta-enquesta   pregunta-enquesta EmptyDs Oct 27, 2007 5:08 am

ole!matins punt SI,matins punt NO xDDDDDD
Tornar a dalt Ir abajo
nit
lluertet
nit

Nombre de missatges : 49
Registration date : 23/09/2007

pregunta-enquesta Empty
MissatgeAssumpte: Re: pregunta-enquesta   pregunta-enquesta EmptyDg Oct 28, 2007 9:38 pm

la Lúa no dóna masses pistes, crec que sabem que és una noia (joveneta, suposo) i que va a la universitat, que no li agraden els rovellons, que no ve a les reunions del lluert i que sembla tenir molta feina... donens alguna pista més.
Tornar a dalt Ir abajo
Fari
dragonet

pregunta-enquesta Empty
MissatgeAssumpte: Re: pregunta-enquesta   pregunta-enquesta EmptyDl Oct 29, 2007 10:24 pm

mmmmmmmmmmmmm!!! Tenim un detectiu q va recopilant les proves per desxifrar l'enigme!!!!jejejejej
La veirtat és q necessitem una arma del CRIM!!! sino, ho tindrem fotut!!!jejeeje
Tornar a dalt Ir abajo
pua
lluert
pua

pregunta-enquesta Empty
MissatgeAssumpte: Re: pregunta-enquesta   pregunta-enquesta EmptyDt Oct 30, 2007 12:29 am

IEP!!! visca el CLUEDO doncs!!Tenim el lloc,l'arma del "crim" pero ens falta la sospitosa...

kuants dies ens kden per averiguar-ho??
Tornar a dalt Ir abajo
Lúa
dragó
Lúa

pregunta-enquesta Empty
MissatgeAssumpte: Re: pregunta-enquesta   pregunta-enquesta EmptyDt Oct 30, 2007 4:46 pm

Us dono una altre pista: M'agrada el Detectiu Konan geek
Tornar a dalt Ir abajo
cargol
lluert
cargol

pregunta-enquesta Empty
MissatgeAssumpte: Re: pregunta-enquesta   pregunta-enquesta EmptyDt Oct 30, 2007 7:14 pm

uala! es friki!!! xD lol!
Tornar a dalt Ir abajo
nit
lluertet
nit

Nombre de missatges : 49
Registration date : 23/09/2007

pregunta-enquesta Empty
MissatgeAssumpte: Re: pregunta-enquesta   pregunta-enquesta EmptyDc Oct 31, 2007 12:31 am

Aquesta pista indica que mires la tele, jejeje. Encara ho fan? A quina hora? Jo de més joveneta també ho mirava. Si encara ho mires deus tenir al voltant de 21 anys. Anem per bon camí?tongue jejeje (una forma com una altre de passar el temps)
Tornar a dalt Ir abajo
Fari
dragonet

pregunta-enquesta Empty
MissatgeAssumpte: Re: pregunta-enquesta   pregunta-enquesta EmptyDc Oct 31, 2007 12:59 am

Ara m'he perdut................les deduccions del Detectiu conan no les entenia mai, però les de la nit TAMPOC, això és que deu ser bona perquè només per veure els dibuixos ha sabut més o menys l'edat............FLIPA!!! He d'aprendre molt encara
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

pregunta-enquesta Empty
MissatgeAssumpte: Re: pregunta-enquesta   pregunta-enquesta Empty

Tornar a dalt Ir abajo

pregunta-enquesta
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
el lluert :: sense tema-
Canviar a: