el lluert
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra?

+4
pua
pampul
Lúa
cargol
8 participantes
AutorMissatge
bhambu
Invitat

Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? Empty
MissatgeAssumpte: Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra?   Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? EmptyDv Oct 19, 2007 5:52 pm

Almenys durant 20 anys quant entraves al poble per la Capelleta el primer q veies eren unes pintades independentistes. Fa unes setmanes algú les va, diguem-ne ocultar. El resultat és nefast. Han tapat amb ciment lletra per lletra donant una imatge de poble xotxu i "cateto". Almenys abans donavem una imatge guai (almenys per mi) i sobre el que hi havia pintat casi q ja no és veia. El que s'hauria de fer és fer-ne una de ben guapa al mateix lloc. No oblidem que aquell camí ens porta directament al nostre pinar. Us animeu????
Tornar a dalt Ir abajo
cargol
lluert
cargol

Nombre de missatges : 132
Registration date : 10/10/2007

MissatgeAssumpte: Re: Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra?   Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? EmptyDv Oct 19, 2007 6:25 pm

en primer lloc benvingut a la comunitat bhambu. Com diem a tothom esperem q aportis moltes idees a la nostra cibercomunitat.
Saps q això q as dit no ho sabia? jo enkara no u he vist, xo avui mateix u anire a mirar. U trobo patetic!!! Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? 734923

Però has tingut una molt bona idea, tot i q ja fa un temps q ens ronda pel cap fer-ho, ara q veiem q ia mes gent animada es podria concretar un dia per tornar a pintar la paret am els colors i els símbols del nostre país.
Visca la terra! Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? 935292 I Visca el lluert!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Lúa
dragó
Lúa

Nombre de missatges : 36
Registration date : 17/10/2007

MissatgeAssumpte: Re: Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra?   Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? EmptyDv Oct 19, 2007 6:37 pm

Jo també estic amb vosaltres, ho he vist més d'un dia i se'm fa estrany no veure el que hi havia abans (i quedava molt millor que no pas això que han fet ara) després de tants anys que fa que hi és no se pas a qui li molestava.
Que no tenen cap més feina?
Tornar a dalt Ir abajo
pampul
lluert
pampul

Nombre de missatges : 200
Registration date : 17/09/2007

MissatgeAssumpte: Re: Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra?   Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? EmptyDv Oct 19, 2007 6:57 pm

Aixo ho van tapar perque algu va fer una pintada nova al costat d'aquestes i llavors els de la casa gran sen van donar conte i que van fer? tapar-ho tot ves... Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? 45650
Aquestes pintades feia molts anys que hi eren, jo les recordo de tota la vida i fa una mica de llastima que les hagin tret. La veritat es que els del lluert ja ho vam dir fa temps aixo de repintar-les, tenim acces a les plantilles originals per tant les podem tornar a fer iguals com eren.
Aqui teniu un vot a favor de redecorar de nou l'entrada a montbrió. I a qui no li agradi Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? 97388
Tornar a dalt Ir abajo
pua
lluert
pua

Nombre de missatges : 166
Registration date : 19/09/2007

MissatgeAssumpte: Re: Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra?   Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? EmptyDs Oct 20, 2007 1:57 pm

es cert,les plantilles les tenim avui mateix si volem i fins i tot pintura.

jo trobo k això k han fet és un provocació, aketes pintades eren allí desde k jo tinc memòria (com a mínim l mural d leskerra) i ho hauriem d redecorar,les bgades k calgui, fins k akella entrada mítica dl poble torni a donar el bon rollo k donava al entrar-hi.

visca la terra!!

botiflers neu fer la mà!! jejeje
Tornar a dalt Ir abajo
http://nasdepallasso.blogspot.com
cargol
lluert
cargol

MissatgeAssumpte: Re: Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra?   Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? EmptyDg Oct 21, 2007 10:20 pm

es una cosa q sa de fer am discrecio xo sense amagarnosen, no trobo cap delicte donar al poble una mika de vida, mal aniriem q a tots els pobles catalans tapessin les pintades independentistes i a favor del nostre país!! ki ens defensaria llavors?

es q no tenen res al cap??? es q algu els i a pres la consciencia??? no tenen sentiments per la seva terra?

es q la rabia els fa sortir de lloc i no pensen en res mes q en putejarnos?

FORA FORA FORA FORA FORA!!!!!!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
pampul
lluert
pampul

MissatgeAssumpte: Re: Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra?   Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? EmptyDl Oct 22, 2007 12:57 am

cargol escrigué:
FORA FORA FORA FORA FORA!!!!!!!!!!!!!!!!

akest es l'esparit que m'agrada a mi xD fora d'una vegada collons...
Tornar a dalt Ir abajo
cargol
lluert
cargol

MissatgeAssumpte: Re: Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra?   Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? EmptyDl Oct 22, 2007 9:50 pm

xq no ens u proposem seriosament i kedem un dia molta gent i nem a pintar? mes igual ki ens vegi, q em detinguin si fa falta, xq jo nomes estare fent un be pel meu poble. I si la nostra detencio o la nostra multa q ens pugui caure es cosa de lajuntament, tot el poble se li fikara en contra, tenim les de guanyar lluerts!!! TOTS UNITS GUANYAREM!!
Tornar a dalt Ir abajo
pampul
lluert
pampul

MissatgeAssumpte: Re: Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra?   Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? EmptyDl Oct 22, 2007 10:38 pm

quedem quan vulguis, jo tambe vinc!!! llibertat!
Tornar a dalt Ir abajo
pua
lluert
pua

MissatgeAssumpte: Re: Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra?   Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? EmptyDt Oct 23, 2007 4:14 pm

ho voleu moure? d'acord,kuan anem a buscar les plantilles i pintura? voluntaris?

els que ens han de donar les plantilles també ens van dir k ens donarien la pintura sobrant x avaratir costos.

O ARA O MAI!
Tornar a dalt Ir abajo
Fari
dragonet

Nombre de missatges : 27

MissatgeAssumpte: Re: Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra?   Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? EmptyDl Oct 29, 2007 10:40 pm

A mi també m'agrada la idea!!! Així quan la COLLA de CASTELLANS que ens vinguin a ocupar tots aquests pisos de mala construcció, sabran que són a CATALUNYA!!! Territori hostil!!!!jejejejeje
Tornar a dalt Ir abajo
pua
lluert
pua

MissatgeAssumpte: Re: Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra?   Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? EmptyDs Nov 03, 2007 10:37 pm

JEJEJE, BEN DIT.

per cert pàmpul, com estan les tires còmikes...fa 2/3 setmanes k n les tinc a les meves mans i encara n he vist res publicat....

Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? 761902
Tornar a dalt Ir abajo
pampul
lluert
pampul

MissatgeAssumpte: Re: Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra?   Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? EmptyDg Nov 04, 2007 12:11 am

jo no he vist res tampoc...
Tornar a dalt Ir abajo
espinacs
sargantaneta
espinacs

Nombre de missatges : 2
Registration date : 10/11/2007

MissatgeAssumpte: Re: Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra?   Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? EmptyDs Nov 10, 2007 2:49 am

Hola a tots lluerts i lluertes!!

Som una família d'espinacs que hem vingut a viure al vostre ( i ara també nostre) poble. Els nostres pisos tenen algun defecte però era l'únic que ens podíem permetre! Estem molt contents d'haver vingut a viure aquí, i que en aquest poble es defensi el nostre país i la nostra llengua.
A partir d'ara ens mantindrem en contacte, i tant aviat com puguem participarem en les vostres activitats.
Seguiu així i...
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cheers

Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? 935292 Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? 935292 Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? 935292 Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? 935292 Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? 935292 Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? 935292 Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? 935292 Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? 935292 Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? 935292 Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? 935292
Tornar a dalt Ir abajo
pampul
lluert
pampul

MissatgeAssumpte: Re: Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra?   Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? EmptyDs Nov 10, 2007 4:30 pm

oleeee!!! així hauria de ser tothom que vingues a viure a montbrió, amb ganes d'integrar-se i de, com a minim participar, però si pot ser col·laborar amb els actes que es facin a montbrió, no com aquests que fan vida a fora i nomes venen a dormir i quan els veus pel carrer et preguntes, viuen aqui aquests o no??! ben fet espinacs
Tornar a dalt Ir abajo
toure
sargantaneta
toure

Nombre de missatges : 9

MissatgeAssumpte: Re: Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra?   Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? EmptyDg Nov 11, 2007 4:44 pm

benvinguts al nostre/vostre poble.ja anireu veient que aquest poble es una mica especial pero que esta força be. espero que participeu en les nostres activitats i aixi agafem mes moral i força per a seguir treballan. Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? 935292 Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? 935292 visca la terra lliure
Tornar a dalt Ir abajo
espinacs
sargantaneta
espinacs

Nombre de missatges : 2
Registration date : 10/11/2007

MissatgeAssumpte: Re: Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra?   Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? EmptyDl Nov 12, 2007 10:29 pm

Iep!
Merci! anirem consultant l'agenda per saber quines activitats feu i sempre que puguem vindrem!
Per cert, una cosa que ens preguntem des de fa temps: on es fot el jovent d'aquest poble?? i no ens referim als dels muros, que aquests ja ens ha quedat ben clar! sempre que surtim a fer el cafè o a donar una volta no veiem ningú més o menys de la nostra edat (25-30), quedeu en algun bar en especial? nosaltres anem sovint al Llaveria i la mitjana d'edat supera els 40! i el cap de setmana a la nit on es pot anar a fer un beure? Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? 941953
Ja ens informareu, asta luek!
Tornar a dalt Ir abajo
nit
lluertet
nit

Nombre de missatges : 49
Registration date : 23/09/2007

MissatgeAssumpte: Re: Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra?   Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? EmptyDt Nov 13, 2007 5:30 pm

oleeeee! (com diu el pampul) Benvinguts a Montbrió!
Tornar a dalt Ir abajo
cargol
lluert
cargol

MissatgeAssumpte: Re: Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra?   Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? EmptyDt Nov 13, 2007 7:29 pm

ei espinacs! primer de tot donarvos la benvinguda i lagraiment x interessar-vos pel lluert, esperem q ben aviat pogueu participar de les activitats.

Això del jovent esta molt fotut. Degut al tancament de tots els bars de joventut en els ultims anys montbrio sa kedat mort el cap de setmana, i ens obliguen a sortir. No hi ha ni un bar dambient on es pugui fer la primera copa, com a molt el corco el dissabte a la nit i algun divendres si ajunta gent jove xo no gaire sovint. A veure si el lluert tard o dora tambe u podem solucionar. jeje. Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
nit
lluertet
nit

Nombre de missatges : 49
Registration date : 23/09/2007

MissatgeAssumpte: Re: Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra?   Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? EmptyDj Nov 15, 2007 2:43 pm

Hola espinacs!
Jo tinc 27 anys (així que estic a la vostra franja d'edat). La pregunta que feu jo ja fa temps que la faig. On puc anar un divendres a la nit o un dissabte? Com diu el Cargol a Montbrió hi ha manca de locals per jovent i la solució és anar al Corcó (un lloc una mica petit i amb poca ventilació a l'hivern) o marxar del poble. Així que si teniu ganes de muntar un negoci ja ho sabeu, jejeje.
També t'he de dir que si tens ganes de treballar, tres dies a la setmana un grup de gent quedem a les nits per muntar la carrossa de reis, si voleu hi quedeu convidats, jejjeje. (ja veus a les nits també treballem). Res, és una opció.
Tornar a dalt Ir abajo
pua
lluert
pua

MissatgeAssumpte: Re: Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra?   Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? EmptyDv Nov 16, 2007 12:25 am

si, el tema ta fotut...la gent fa temps pel poble fins les 12 i despres sen va caapa acambrils,salou,reus...

pero al poble res d res, és més, si fas massa soroll et b la "pasma" a tocar els q**lons.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra?   Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra? Empty

Tornar a dalt Ir abajo

Qui és més xotxu, el q fa pintades o el q les borra?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
el lluert :: suggeriments-
Canviar a: