| Conferències | |
|
+5avarca cargol pampul mecmec pua 9 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
toure sargantaneta
Nombre de missatges : 9 Registration date : 19/09/2007
| Assumpte: Re: Conferències Dg Nov 25, 2007 1:27 am | |
| avarca crec que es una llastima que la presencia d'una persona et pribi d'assistir a una conferencia o a la presentacio de tot un cicle i tambe a la presentacio del lluert de forma "oficial".jo crec que ja es hora de deixar de fer rucades i construir un gran poble,encara que cadascu es prou grandet per fer el que cregui convenient | |
|
| |
espiadimonis sargantaneta
Nombre de missatges : 1 Registration date : 26/11/2007
| Assumpte: Re: Conferències Dl Nov 26, 2007 6:47 pm | |
| Són molt interessants les diferents opinions que he anat llegint en aquest forum. Hi ha una cosa que no sé si us queda clara, el regidor de cultura és un POLITIC. I aquest polític que voleu que us presenti l'associació OFICILAMENT, resulta que per l'única cosa que no perd el temps és per la cultura i això us inclou. Si feu memòria de la passada legislatura recordareu que realment només va fer dues coses per la cultura. Crear un Festival de Música que, a més de costar una dinerada, enguany a estat un fracàs rotund. L'altre oblidar-se de la Junta de la Casa de Cultura i per tant ara en aquests moments no hi ha Junta ja que s'ha vist obligada a plegar. Això és tota la Cultura que hem viscut quatre anys i la que viurem durant quatre anys més. Jo el que us recomano fer és un repàs del programa electoral de CIU, i veureu el munt de propostes que portaven. | |
|
| |
nit lluertet
Nombre de missatges : 49 Registration date : 23/09/2007
| Assumpte: Re: Conferències Dl Nov 26, 2007 10:14 pm | |
| espiadimonis, comparteixo la teva opinió. | |
|
| |
mini Invitat
| Assumpte: Re: Conferències Dl Nov 26, 2007 10:20 pm | |
| visc en un poble lliure, per tant lliurement puc decidir on vaig i a on no. un dimecres a les 10 de la nit del mes de novembre, vé en oscar cadiach, tot i la peresa que em pugui fer, fred, cansament... decideixo anar-hi: per la seva trajectòria, per què em cau bé, per què té coses interessants a explicar i per què és una iniciativa d'el lluert. però me n'assabento que ho ha de presentar l'alcalde, metge, regidor de cultura i tots els càrrecs que pugui tenir doncs perdoneu, m'abstinc d'assistir-hi i no hi vaig per què la seva trajectòria de metge, no la comparteixo gens, per què no em cau bé com alcalde, què fa pel poble?, per què no té coses interessants per explicar, heu anat alguna vegada en alguna presentació seva? a mi m'ha caigut la cara de vergonya. de fet lluerts i sargantanes encara tinc dos dies per pensa-hi, en miki mouse em diu: hi arrives tard i ja no el sentiràs ni el veuràs. |
|
| |
avarca dragonet
Nombre de missatges : 27 Registration date : 08/10/2007
| Assumpte: Re: Conferències Dl Nov 26, 2007 10:25 pm | |
| estic totalment d'acord amb tu espiadimonis i tu mini m'has près el nom. | |
|
| |
pua lluert
Nombre de missatges : 166 Registration date : 19/09/2007
| Assumpte: Re: Conferències Dl Nov 26, 2007 10:52 pm | |
| el regidor d cultura n presentarà l'acte, i avarca...per la foto k tens diria k ets la daisy. | |
|
| |
Fari dragonet
Nombre de missatges : 27 Registration date : 10/10/2007
| Assumpte: Re: Conferències Dl Nov 26, 2007 11:25 pm | |
| Si el senyor regidor no apareix en aquest acte...ja no teniu excuses per no assistir-hi!!! | |
|
| |
pampul lluert
Nombre de missatges : 200 Registration date : 17/09/2007
| Assumpte: Re: Conferències Dl Nov 26, 2007 11:36 pm | |
| pua potser hi ha coses que m'he perdut pero si no presenta l'acte per mi molt millor. Encara vindre i tot... | |
|
| |
pua lluert
| Assumpte: Re: Conferències Dl Nov 26, 2007 11:59 pm | |
| millor m'ho callo.. pero no, n vindra.
ha alegat "feina"(a les 10 d la nit), nosaltres m kdat b i ell n. | |
|
| |
cargol lluert
Nombre de missatges : 132 Registration date : 10/10/2007
| Assumpte: Re: Conferències Dt Nov 27, 2007 2:32 am | |
| Bueno lluerts i sargantanes, us faig saber oficialment q el senyor regidor de cultura te un compromis personal i se'n va de viatge i no assistirà ni presentarà la presentació del cicle de conferències.
Entre tots hem compartit les opinions personals i des d'aquí us convido a tots a oblidar les petites diferències que han sorgit i a tornar a treballar tots en la mateixa direcció, sense discussions ni res, el lluert va néixer com una iniciativa esperançadora i fomentadora del bon rollo, i això es el que hi ha d'haver sempre!!!
Així que us convidem a assistir a la conferència de l'Oscar Cadiach aket dimecres 28 a les 10 de la nit a la casa de cultura que serà presentada per gent del lluert. Salutacions i força lluert!!!! | |
|
| |
indiano Invitat
| Assumpte: Re: Conferències Dt Nov 27, 2007 2:55 am | |
| Amics llargandaixos, he estat aquests dies llegint la vostra pagina i la veritat estic espantat. Vosaltres la joventut del meu poble, la sang jove, amb les mans lliures, sense cadenes que us lliguin i apolitics com us anomaneu com podeu caure en aquesta trampa tan subtil?
EL REGIDOR DE CULTURA ÉS UN CARREC POLITIC
Aixo aqui i en qualsevol part del mon, o no?
Crec que en un futur proxim veureu la sort que heu tingut quant a reusat presentar l'acte. Vista la lectura de la vostra pagina crec que us falta molt dialeg, obert a totes les tendències internes i molt respecte per les opinios del demés.
LA FRUITA LA MADURA EL TEMPS I ELS MIMUS DEL PAGES SORT |
|
| |
pua lluert
| Assumpte: Re: Conferències Dt Nov 27, 2007 3:15 pm | |
| uf...mestre, n per res, pero ja arribes tard i crec k la cosa ha kdat prou clara.
en kuan a obrirnos a les tendencies internes, crec k n es argument per ningu, en aquest tema en particular tothom ha defensat l seu punt d vista aferrissadamen.
i per tancar el tema(k ja m cansa), no va ser una trampa sn una iniciativa pròpia x acostar posicions, i les conclusions k en trec esk nosaltres ho m intentat i k ells(lekip d govern) n han volgut. | |
|
| |
cargol lluert
Nombre de missatges : 132 Registration date : 10/10/2007
| Assumpte: Re: Conferències Dt Nov 27, 2007 5:04 pm | |
| reforçant lo q diu el pua crec q ja nia prou daket tema. ha kedat tot clar i vaig escriure convidant a caminar junts. crec q aketa mena de missatges no ajuden a crear un clima benestant. | |
|
| |
pampul lluert
| Assumpte: Re: Conferències Dt Nov 27, 2007 5:38 pm | |
| estic amb vosaltres, el tema ja esta tancat i per sort ha acabat de la millor manera que podia acabar | |
|
| |
avarca dragonet
| Assumpte: Re: Conferències Dt Nov 27, 2007 6:46 pm | |
| estic completament d'acord amb tu pampul i gràcies púa per l'aclariment, em vaig fer un embolic amb el mon disney. doncs lluerts i sargantanes fins dimecres. | |
|
| |
pua lluert
| Assumpte: Re: Conferències Dt Nov 27, 2007 6:50 pm | |
| si,ja m'ho vai pensar | |
|
| |
mecmec sargantana
Nombre de missatges : 18 Registration date : 12/10/2007
| Assumpte: Re: Conferències Ds Des 01, 2007 1:08 pm | |
| bones, quin mut de temps que feia que no escrivia res de res. aquesta setmana ha estat forta. el dimecres, una gran conferència de l'òscar cadiach. ens va fer veure que quasi tots podem algun dia pujar un cim. hi va haver força gent, encara que se'n va trobar a faltar molta més. però bé, els que hi erem ens ho vam passar bé. i el divendres, el plat fort. L'ARIEL SANTAMARIA, quina llàstima ja que hi va haver menys gent, però realment, va ser una nit de riure, i molt. fins i tot hi havia gent que plorava de riure!!!!!!!!!! llàstima pels que s'ho van perdre. així que de moment, ja han passat 2 conferencies, i les 2 molt bones. esperem que les properes també cridin l'atenció i la gent respongui. ja que tothom és BENVINGUT | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Conferències Ds Des 22, 2007 12:06 pm | |
| Pel cicle de conferències de l'any vinent intenteu que no coincideixi amb els sopars d'empresa de Nadal. |
|
| |
pampul lluert
| Assumpte: Re: Conferències Ds Des 22, 2007 1:50 pm | |
| Gràcies pel suggeriment, ho tindrem en compte. | |
|
| |
mecmec sargantana
Nombre de missatges : 18 Registration date : 12/10/2007
| Assumpte: Re: Conferències Ds Des 22, 2007 7:55 pm | |
| bé, ja podem dir que s'ha acabat el primer cicle de conferències que ha organitzat el lluert. ahir la conferència va ser genial!!!!!. Hi havia molta gent, erem un centenar allí, escoltant a l'Oriol junqueras. Gent de Tivissa, Serós, Riudoms, Reus i de Montbrió no en podia faltar. moltes gràcies a tots els que heu anat assistint a les conferències. i esperem que aneu col·laborant amb el que fem i donant-nos suport. Moltes gràcies i Bones Festes. | |
|
| |
avarca dragonet
| Assumpte: Re: Conferències Dl Des 24, 2007 6:04 pm | |
| la conferència de l'oriol jonqueras va ser fantàstica. moltes gràcies lluert per aquesta iniciativa. a tots us desitjo unes bones fetes. | |
|
| |
pampul lluert
| Assumpte: Re: Conferències Dt Des 25, 2007 3:19 pm | |
| =ment avarca | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Conferències | |
| |
|